|
|
Prima | Media | Noutăţi | ANUNŢ cu privire la desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice
09.09
2024 ANUNŢ cu privire la desfăşurarea concursului pentru ocuparea funcţiei publice
Funcțiile publice vacante: funcția publică de execuție Serviciul audit intern Auditor intern – 1 post vacant. Tip angajare: pe o perioadă nedeterminată. Scopul şi sarcinile de bază ale funcţiei publice vacante, conform fişei postului. Scopul general al funcţiei: Contribuie la realizarea activității de audit intern al Curții Constituționale, efectuarea altor sarcini aferente domeniului. Sarcinile de bază ale funcțiilor: · Elaborarea normelor metodologice pentru exercitarea activității de audit intern al Curții; · Realizarea activității de audit intern pentru evaluarea sistemelor de management financiar și control intern al Curții; · Elaborarea proiectului planului anual de audit intern al Curții; Elaborarea raportului anual al activității de audit intern, care cuprinde constatări, concluzii și recomandări privind activitatea de audit. Pot candida persoanele care îndeplinesc în mod cumulativ următoarele condiții: - deţin cetăţenia Republicii Moldova; - cunosc limba română; - au capacitate deplină de exerciţiu; - nu au împlinit vârsta de 63 ani; - au studii necesare prevăzute pentru funcţia publică respectivă; - în ultimii cinci ani, nu au fost destituiți dintr-o funcţie publică conform articolului 64 alin. (1) lit. a) şi b) din Legea cu privire la funcţia publică şi statutul funcţionarului public nr. 158 din 4 iulie 2008 sau nu le-a fost încetat contractul individual de muncă din motive disciplinare; - nu au antecedente penale nestinse pentru infracţiuni săvârşite cu intenţie; - nu sunt private de dreptul de a ocupa anumite funcţii sau de a exercita o anumită activitate, ca pedeapsă de bază sau complementară, ca urmare a sentinţei judecătoreşti definitive prin care s-a dispus această interdicţie.
Cerinţe specifice de participare la concurs: - studii superioare absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă în domeniul economic, jurisprudenței, cursuri de perfecționare în domeniul auditului. Experiență: - preferabil experiență profesională în domeniul auditului intern, specializare în domeniul de activitate. Abilități: Posedă abilități de lucru cu programe Excel, Word și altele. Analiză și sinteză, gândire ordonată, perseverență, rezistență la efort și stres, adaptabilitate la situații noi, capacitatea de comutare rapidă la diverse probleme profesionale, capacitatea de a comunica eficient și respectuos. Capacitatea de a-și expune clar și concis constatările, concluziile și recomandările. Persoanele interesate urmează să depună dosarul de concurs, care conţine: - formularul de participare [1]; - copia buletinului de identitate; - copiile diplomelor de studii şi ale certificatelor de absolvire a cursurilor de perfecţionare profesională şi/sau de specializare; - documente ce atestă experienţa profesională (copia carnetului de muncă, certificate privind activitatea profesională desfăşurată după data de 1 ianuarie 2019 sau alte documente confirmative); - cazierul judiciar[3]. [2] Copiile documentelor prezentate pot fi autentificate de notar sau se prezintă împreună cu documentele originale pentru a verifica veridicitatea lor. În situaţia în care dosarul de concurs se depune prin poştă sau e-mail, această prevedere se aplică la data desfăşurării probei scrise a concursului, sub sancţiunea respingerii dosarului de concurs. [3] Cazierul judiciar poate fi înlocuit cu declaraţia pe proprie răspundere. În acest caz, candidatul are obligaţia să completeze dosarul de concurs cu originalul documentului în termen maxim 10 zile calendaristice de la data la care a fost declarat învingător, sub sancţiunea neemiterii actului administrativ de numire. Salariu de funcţie: la 9530 lei (brut). BIBLIOGRAFIA CONCURSULUI: 1. Constituția RM;
Data limită de depunere a documentelor pentru participare la concurs: 27 septembrie 2024, ora 16.00 La concurs sunt admiși numai candidații ale căror dosare de concurs sunt complete. Dosarele de concurs depuse peste termenul-limită nu se examinează de către comisia de concurs. Concursul se va desfășura în baza Regulamentului cu privire la ocuparea funcției publice prin concurs, aprobat prin Hotărârea Guvernului nr. 201/2009 care, după examinarea dosarelor (admiterea la concurs), prevede următoarele etape: 1. Proba scrisă. 2. Interviul. Persoana de contact: Ana Toma, consultant principal, Serviciul resurse umane. Telefon de contact: 022-253-723. E-mail: ana.toma@constcourt.md. Adresa poştală: mun. Chişinău str. Alexandru Lăpușneanu, nr. 28
|